Borås - Breakdance Lag - Starta upp

Diskussion i 'Off Topic' startad av Paralyze, 12 feb 2012.

1. Paralyze

Paralyze Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Halloj gott folk. Är möjligtvis helt fel sida att skriva ut detta på. Men ja, vi testar oss fram så får vi se hur många som kan nappa.

Jag har haft idéén om att dra igång ett Breakdance lag igen. Jag körde Breakdance när jag var ca 14-15 år gammal. Kördes stenhårt, varje dags träning osv. När jag var ca 16 år gammal, så la jag ner allt som handlade om Breakdance och Kapoera. Idag är jag 21 år gammal. Och vill börja om på något nytt. Jag kan informera att jag har haft ett riktigt duktig lag, och samt varit med i ett av Borås bästa Breakdance lag. Och idag är dessa lag ett av Europas största lag. Spectra B-Boyz och B-Boyz Breakers. Dock vet jag inte om dom har bytt namn idag. Men som sagt, så har jag kontakt med dessa personer som styr idag.

Så nu testar jag här.

Är du en intresserad person som bor i Borås och vill börja köra breakdance med någon? Självklart, då tycker jag att vi kör på. Din ålder har faktiskt ingen betydelse. Alla är jätte välkomna att köra på. Vi möts upp någonstans här i Borås om du bor här. Vore kul om någon har hållit på med detta ett litet tag iallafall. Ju desto fler, ju mer roligare blir det.

Du är välkommen att höra av dig till mig, så kan vi prata vidare.

Ha det bäst alla.

Tävlingar:
    • Borås B-Boy Championship 2001

2. droidbobby

droidbobby Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    108

MINA ENHETER

Låter grymt! Men.. Skulle jag ge mig på breakdance så skulle jag nog bli liggandes på sjukhuset :D så jag avstår. ^^
    Btw, hello fellow boråsare! ;)

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk