Fråga: Bra abonnemang med SGS3?

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av Mozze, 17 jun 2012.

1. Mozze

Mozze Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    97

MINA ENHETER

Jag har letat efter lite operatörer men alla verkar ha infört så att man inte kan använda surfandet som man vill... typ telenor har en avgift på 99kr för att ens få använda sin mobil som ursäkta språket men f#cking wifi hotspot...?? eller tele2 att deras tjänster, dem där nya volym låg, mellan hög.. jag vet att låg och mellan så ingick inte surftjänster som man kan använda själv, t.ex. skype över 3G osv.. och telia har infört att alla som tecknar nytt inte kan använda det heller... jag har själv telia max25 men vill byta till något annat, men nu har jag ju förmånen att surfa som jag vill med min 3G då det nya gäller bara nya kunder men jag vill ju byta till något bättre där allt kostar 0kr/min osv.. :/ men.. vad ska man göra? jag är inte så rik som student så att jag kan ha vilken abonnemang osm helst =p

2. Gregger

Gregger Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Jag köpte med 3. För 399 kr/mån får du mobilen, gratis surf för alltid (10 mbits), ringa för alla slantar eller välja extra paket för månadskostnaden (jag har lagt till sms-paket (3000 gratis sms)). Kommer aldrig behöva betala mer än 399 kr/mån.

3. Mr_Svahn

Mr_Svahn Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Även jag har köpt den med 3Pott 399:- Kändes som en riktigt bra deal! :)

4. Mozze

Mozze Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    97

MINA ENHETER

alltså 400kr i månaden blir ju 5000kr.. det är nästan en tiondel av mitt årliga csngrej och då får jag inget på sommaren=p ska jaga lite billigare=P