bra app för att få fler homescreens inte panda home det är trögt

Diskussion i 'Allmänt' startad av amirali, 30 jan 2010.

1. amirali

amirali Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    34

MINA ENHETER

Hej! Har testat nu panda home på min lg ser super bra ut och skönt med alla sidor men det är tyvärr för laggigt det laggar jätte mycket och jag tycker det känns väldigt jobbigt när det laggar så men jag klarar inte mig heller på 3 sidor bara jag behöver fler Än det Någon som vet en bra app som inte är trög eller så ?

Last edited: 30 jan 2010
  2. OliverG

OliverG Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    125

MINA ENHETER

hmm Panda home är relativt laggfritt på min Samsung spica. bytte dock till dxTop för ett tag sen och är jättenöjd! knappt någon prestandaskillnad mellan standard och denna. har endast 4 homescreens men man kan nå vilken som helst på bara ett swype. (upp/ner/höger/vänster). Man har även två menyer. en för alla apps som är sorterad efter bokstavsordning och en för apps som är igång/nyligen använda apps. sen så finns det en docka där du kan placera 5 genvägar/1x1 widgets som följer med på alla homescreens. Finns väldigt mycket skins till dxTop också.
    Tyvärr går det inte att få tag på Fullversionen på market. det finns dock en demo-version

länk till demon:

3. MackeD

MackeD Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tycker Open home funkar riktigt, riktigt bra på min spica. Eftersom det är en betalapp som man som svensk inte kan köpa via market är det lite meckigt att komma över och installera den.

4. goa200

goa200 Baby Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    162

MINA ENHETER

Vad har du för mobil ?
    Dem flesta open home alternativen slöar ner din mobil allt från väldigt lite till mera. Beroende på att default home även den körs i bakgrunden så det blir lite som kaka på kaka.
    Bästa alternativet tycker jag är att flasha in advanced launcher som default home och därmed få tillgång till fler homescreens utan allt bling bling som många homealternativ dras med

5. amirali

amirali Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    34

MINA ENHETER

Jag använder en lg gw620 har testat pandahome och det slöar ner telen skit mycket laggar när man ska byta sidor och sånt vill ha en bra app till flera homescreens utan något tema eller sånt