Bra headset till DHD?

Diskussion i 'Desire HD' startad av Buckaroo, 31 jan 2011.

1. Buckaroo

Buckaroo Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

2. swampmonkey

swampmonkey Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Creative ep630i kör jag med, inga framåt/bakåtknapp, men en svara+bra mic.
    Billig peng för lurar med ren bas och gött ljud.

Har numer dock bytt till htcs original, omlödda till andra hörlurar, dvs original Mic/kablage. Men mina gamla ep630 lurar som jag klippte sönder sladden på i bältet. (Av misstag)

Gillar du bas som låter bra, inear och vill ha något prisvärt, rekommenderar jag utan tvekan creative ep630i (i står för iphone/mic, men fungera kalas till htc /android)
    Tyckte inte det var någon större skillnad ep630 mot seinheizers dubbelt då dyra.

De lurar du länkade lär fungera kalas de med, ingen framåt/bakåt knapp dock där heller.

Vissa telefoner totalvägrar "standardkontakt" brorsan kan inte använda mina htc till sin Nokia, och sonyericsson har fler knappar vilket gör deras kontakt lite småspeciell på x10orna.
    Hoppa över dem.

Välkommen hit förövrigt!

Last edited: 31 jan 2011
  3. olavbolaski

olavbolaski Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Varför inte satsa på ett Bluetooth stereo headset?? Jag har ett sonyericsson BT-headset som funkar skitbra!! Med knappar för att byta låt/svara/höja-sänka volym! Bra ljud och bra bas!

4. lolbazor

lolbazor Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    244

MINA ENHETER

Drar väl massa batteri?

Synd att dessa: http://www.jays.se/products/earphones/a-jays-four.html bara fungerar med alla knappar till iphone... Svarsknappen/play&pause fungerar tydligen men inte volym/byta låt-knapparna.

5. nicotin

nicotin Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

jag kör bose..bästa jag någonsin haft..men kostar därefter..

6. pierre.c

pierre.c Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

moster cable ibeats by dr.dre är nog bra, lite dyra bara.. tänkte själv satsa på klipsch image s4, vet dock inte om dem finns med mikrofon och knappar.

7. Tozs

Tozs Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    19

MINA ENHETER

Jag kör med ett par V-Moda Crossfade LP och V-Moda Vibe II lurar.. Att pausa/play och svara/avsluta samtal funkar fint. Höja/sänka fungerar inte, har dock inte testat alla spelare där ute, och byta låt fungerar i vissa spelare med långtryck eller dubbel-klick av svara-knappen :)