Hey, Kommer från en iPhone som har ett bredare mellanslag. Detta är någonting jag stör mig i min Hero, så litet mellanslag och att trycka på punkt istället för mellanslag är ganska irriterande. Någon som har något tips? Tack, Mvh Albin
Fast mellanslag är på tok för litet även med S.K. Jag har med kört med S.K. Jag behöver ett bredare mellanslag för att slippa trycka på punkt hela tiden.
Öh hur kan du göra tangentbordet bredare ? De fyller ju ut hela skärmen som det är? Eller är det Mellanslagstangenten du menar du vill ha bredare ? låter så när du beskriver att du träffar punkt hela tiden.
Nu kan jag inte prata för Albin men jag har samma problem att meddelanden från mig oftast fylls med punkter istället för mellanslag. Trodde först det var telefonen som inte gjorde som den skulle men har nu senare upptäckt att jag sätter tummen precis mellan mellanslag och punkt, och oftast blir det punkt då. Så en bredare mellanslagstangent hade inte varit helt fel, men frågan är ju var man ska göra av resten av knapparna. :/ Men kanske bara är vanesak från iPhonen, så vänjer mig kanske med tiden.
Jag skulle vilja ha separat kalibrering för stående/liggande eftersom iaf jag använder dessa så olika - stående med en-fingersvalsen, liggandes med tummarna - och kalibrerar man ena så funkar den andra dåligt & tvärtom...
Hm, ja, så långt tänkte man inte Men det borde väl inte vara så svårt att ordna? App-forumet kanske har någon som kan ordna
Ja jäklar ja. Knäpp jag är då. Mellanslag menade jag självklart. Tack! Nja, iphonen är bra och handlar nog inte om en vane sak utan att många faktiskt kommer få problem med sin högra/vänstra tumme på grund av ologiskt byggande av mellanslag.
Jag skriver alltid i landscape läge. Har inte haft problem med det. I portrait läge så har jag aldrig skrivit en bokstav rätt så det har jag gett upp på