Hejsan lyckades bricka min dhd sorgligt nog men ingen skada för de då ja har min arc. hade cayogenmod 7.0.3 på den o tänkte att ja skulle testa me RCmix rom från clockwork och tog den nyaste och började tanka o allt gick bra och tog clean wipe osv o den börjar installera och sen när den ska boota fastnar den på bootloggo i 30 min så ja drog batteriet och starta igen samma sak fast i bootloggo så drog batteriet igen och då vibrera telefonen 3 gånger sen börja led lampan blinka orange och där tar de slut -.- skärmen svart o den bara blinkar eller aa inte nu då batteriet är dött då den legat i 3 dagar nu. frågan e går de o göra nått eller kan man kasta macka me den på sjön nu? mvh jonathan
jo testade efter ja testat 3 olika laddsladdar så hoppa den igång o ja tog recover o nu e den fast i bootloader igen -.-
den är inte brickad. om du brickar den kan den inte starta. menar du en bootloop? för om det var bootloader kan man ju gå in i recoveryn....
ja lyckas komma in i recovery har testat factory reset o backup på en cyanogenmod backup som fanns men den stannar på HTC loggan, ska ge den nåra minuter nu
försök inte flasha en ROM på nytt som har gett dig bootloops redan.. ladda ner filen på nytt och lägg in på SD-kortet. kolla sedan MD5 och flasha sedan.
Den är knappast brickad. Prova att lägga in en annan rom eller så kan du försöka lägga in en stock ruu och roota den pånytt.
fick ju inte igång bootloadern innan igår fick igång den till slut. försökte dra in en ruu för o unroota då ja ska sälja den men efter 3 min när den börjat kommer upp htc loggan så påstår den att ja ska koppla in usb sladden. och efter de så gick ja o la mig då ja inte orkade mer