Brusar under samtal.

Discussion in 'Legend' started by Nickolino, Sep 1, 2010.

1. Nickolino

Nickolino Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Hallå där!

Har ett problem med min Legend. Jag ringer inte så ofta med telefonen men när jag väl gör det brusar det i princip under varje samtal. Samtalet kan funka hur bra som helst i 30+ sekunder men sen brusar det i ungefär 10 och gör att jag inte hör någonting av vad som sägs.
    Det verkar inte vara något som har att göra med täckningen eftersom det uppkommer när jag har full täckning också

Någon som vet vad som kan vara felet och vad jag kan göra för att få bort bruset?

Tack på förhand :-*

2. Fredriks

Fredriks Android Medlem

MINA ENHETER

Hade ungefär samma problem med min Legend ,jag reklamerade min och köpte en mini Pro :-)

Tyvärr kan du nog inte göra något annat än att skicka in den för rep.

Efter att jag reklamerat min har jag hört flertalet som haft liknande ljud problem så jag misstänker att det är något som HTC har bekymmer med

3. Nickolino

MINA ENHETER

Pratade med folket inne på 3 (där jag köpte telefonen) men han vägrade erkänna att det skulle vara något vanligt bland Legend eller HTC-telefoner i allmänhet
    Hur gjorde du för att byta till en annan telefon?:ehm:

4. Fredriks

Fredriks Android Medlem

MINA ENHETER

Htc har 14 dagars doa. Reklamerade min via det. Kunde inte ens byta till en likadan vid det tillfället då dom inte hade några i lager.

5. Nickolino

MINA ENHETER

OK!

Får väll ta och ringa 3 och eventuellt HTC och fråga vilka möjligheter jag har