BT "riktiga" lurar

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av wmb, 27 mar 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. wmb

wmb Android Veteran Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    2 623
    Operatör:
    Halebop

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
  2. HugSeal

HugSeal Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

Ett jäkla ös säger tyvärr ingenting om vilken musik som skall lyssnas på.
    För mig innebär det riktigt tung dödsmetall. Men för andra kan det lika gärna vara dubstep elelr electronika och allt vad det heter. Så önskar du dig ett rent klart ljud, riktigt tung bas, en vettig allroundlur eller något helt annat? Helt slutna lurar osm filtrerar ut det mesta av omgivnignsljudet elerl öppna som itne dämpar nämnvärt?

Är det krav på att lurarna har bluetooth? Finns ju möjlighet att skaffa en bluetoothgrunka med ett 3.5mm-jack för att plugga in valfria lurar i den.

Rent generellt så är beats kanske intne det bästa att lägga pengarna på. högt pris för ljudet man får. Har dock inte lyssnat på alla beatslurar så skall inte säga att det gäller alla generellt, men det är intrycket jag fått av dem.

3. wmb

Mottagna gillanden:
    2 623
    Operatör:
    Halebop

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Sa beats bara för att alla skulle fatta, hae hört mycket illa om många modeller

Måste vara värt att använda istället för mina skullcandy inear a'la 700kr bas med SE MW600

Slutna, tänk basshunter

Har fina öppna Sennheiser till filmmusiken redan

Skickat från min Xperia S

4. dannyh

dannyh Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    86

MINA ENHETER

Jag har Nokia BH900. Tycker mycket om att den kan användas både som välljudande stereolur och även bluetooth-handsfree. I tillägg med välfungerande noise cancelling. Nackdel är väl då priset, circa 1500.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

5. wmb

Mottagna gillanden:
    2 623
    Operatör:
    Halebop

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    ska kolla upp dem

6. mcznarf

mcznarf Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Vill du ha "over the ears" eller går det bra med "in ear"? Jag köpte nyligen lg tone http://goo.gl/px0PM och de är jävligt smidiga. Självklart inte världens bästa ljud, men det är så jävla gött att bara dra dem runt halsen när man är på väg ut och slippa fibbla med sladdar och ta upp mobilen från fickan och sånt. De har knappar för att styra musiken, så det är bara att trycka på play så startar musiken.

Edit: Såg nyss att du skrev band över skallen, menmen. Låter tipset vara kvar iaf.

7. Droid_301

Droid_301 Guest

Last edited by a moderator: 7 apr 2012
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.