Bugg i Browser

Diskussion i 'Applikationer' startad av lebear, 3 sept 2009.

  1. lebear

    lebear Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 sept 2009
    Inlägg:
    202
    Mottagna gillanden:
    100

    MINA ENHETER

    Vet inte om det är ok att skriva supportfrågor här, men kanske nån har stött på detsamma:

    Standardbrowsern fungerade utmärkt för mig i några dagar, för att sedan av någon anledning vägra ladda sidor. Startar jag upp den och väljer en bookmark laddar det gröna fältet sådär en centimeter, sen är det bara stilla.

    Detta gäller oavsett vilken adress, hur jag skriver in den, om det är genom bokmärke, eller tillägsprogrammet BetterBookmarks. Gäller även oavsett om jag är uppkopplad genom WiFi eller 3g.

    Opera Mini fungerade att surfa med, men det är ju ett helvetiskt program, i alla fall på Hero'n.

    Har även rensat ut cache/återställt osv.

    Den enda händelse jag kan koppla det här till är att min portering från Tele2 till Halebop genomfördes samma natt som det slutade fungera.

    Nån som vet hur man fixar detta? Går det att ominstallera originalprogram utan att roota?
     
  2. echt

    echt Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 aug 2009
    Inlägg:
    811
    Mottagna gillanden:
    111
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Xperia Z5 Compact

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Xperia Z5 Compact
    Låter som att orginal browsern försöker koppla upp via gamla APN, kolla om tele2 APN finns kvar, isf tabort det och se om den nollar själv?
     
  3. lebear

    lebear Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 sept 2009
    Inlägg:
    202
    Mottagna gillanden:
    100

    MINA ENHETER

    Det vore ju konstigt då det inte heller fungerar på WiFi (vilket det gjorde tidigare). Den gamla APN är borta, och jag gjorde en reset av browserns inställningar.
     
  4. aikelo

    aikelo Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 aug 2009
    Inlägg:
    910
    Mottagna gillanden:
    319

    MINA ENHETER

    Då du nu mera har Halebop som kör på telias nät, så läste jag ett mail från htc där de påstod att man skulle ta bort proxy och port nummer i inställningarna för surf.
    Har inte provat själv än,men jag kör med telia o den "gröna" fastar lite då o då.
    Kommer inte ihåg om det var här eller på minhembio jag läste om detta tipset.
     
  5. lebear

    lebear Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 sept 2009
    Inlägg:
    202
    Mottagna gillanden:
    100

    MINA ENHETER

    Tack aikelo! Det fungerade. Märkligt.

    Sådan information borde framgå lite bättre tycker man
     
  6. Blub

    Blub Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 sept 2009
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tack aikelo! Det hjälpte mig också :)