Bugg...?

Diskussion i 'Hero' startad av miii, 1 jul 2010.

1. miii

miii Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Har använt eclair nu i några dagar och jag har inte hittat några större buggar, men nu har jag fått problem. I morse fick jag ett mail som jag läste men sen försvinner inte 1:an på mail-ikonen på startskärmen? Jag har tog bort alla mail men den stod fortfarande kvar?

Min lilla nödlösning blev att ta bort genvägen på startmenyn och lägga till den igen, men det är inget man vill göra varje gång man får mail.

Är det här något som ni har märkt eller var det bara en (tillfällig) bugg för mig?

2. Elfson

Elfson Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S9+

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S9+
    Telefon 2:
    Huawei P10
    Platta:
    Samsung Tab S4
    Så är det på min Desire oxå, jag löser det på samma sätt som dig. Men om man väntar så försvinner 1:an efter ett jäkla tag, jag har rapporterat detta till HTC.

3. miii

miii Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hoppas det kommer någon FOTA som löser den här buggen inom en snar framtid, riktigt irriterande sak :(

4. Cherokee

Cherokee Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    106

MINA ENHETER

En annan sak när det gäller mailen efter nya uppdateringen.

Tidigare kunde jag köra två olika meddelandeljud beroende på om det var mail eller SMS..men nu verkar det inte funka. Är det jag som är dum och inte ser den inställningen, eller har de tagit bort den möjligheten?

5. miii

miii Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag blir lite smått irriterad på att man får ett meddelande när man skickat ett sms, går det att stänga av?

Last edited: 1 jul 2010