Buggar i Market/Använda bitar av gamla sökningar

Diskussion i 'Applikationer' startad av carleman, 26 dec 2010.

1. carleman

carleman Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjenixen!

Är det jag som är okunnig eller går det inte att ta och "klistra in" en gammal sökning när den kommer upp när man söker i Market? För det kommer ju upp massa alternativ under tiden man söker men jag stör mig på att om jag vill använda en tidigare sökning men kanske komplettera den så går inte det.

En annan sak jag har upptäckt som är grymt störande är att om du börjar söka med telefonen upprätt och sen vänder den åt något håll eller tvärtom, så försvinner hela sökningen (sökfältet). Och samma sak om du är inne på en app i Market och sen "tiltar" telefonen så hamnar du längst upp i listan (sökningen) sen när du går tillbaka. (Den tappar alltså bort detta när man byter från horisontellt läge till landskapsläge elr tvärtom)

2. Akillles

Akillles Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    413

MINA ENHETER

Jag håller helt med. Det är småsaker som man stör sig väldigt mycket på:)
    Värsta är när man har skrivet en långt ord i market som man senare upptäckte blev fel. Man måste då skriva om hela det långa ordet egen:cry:

3. carleman

carleman Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

jo precis, det är det som har hänt mig massor av gånger.. borde ju inte vara alltför krångligt att bara hålla in en tidigare sökning och då få upp den i sökfältet? :S

4. mickegillarcyklar

mickegillarcyklar Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Market är överhuvudtaget förvånansvärt dåligt för att komma från ett företag vars specialitet är sökningar.