Det är helt otroligt att Samsung släppte mobilen i detta skick... jag har haft många mobiler inkl. iPhone och ytterligare 1 Android lur ,men denna tar nog priset på oanvändbar mobil i befintligt skick. Jag vet ju att det dyker upp nya firmwares som fixar många av grundproblemen i luren exkl. lagget och jag kan fixa det mesta själv med inofficiella firmwares och sd-fix osv. MEN vilken otroligt dålig PR det här ger Android för alla dem som inte har en aning om diverse flashningar av firmware o annat för att få telefonen "bruklig" missförstå mig rätt nu, jag tycker mobilen har stor potential när alla problem är fixade och skärmen är i en klass för sig, men lagget och en gps som är som ett skämt så blir man lite ledsen i ögat över att ha slängt ut 4800:- och knappt använt luren under de 2 veckor jag ägt den... men den som väntar på en brukbar telefon väntar alltid för länge.
Negativt:
Laggigare än laggigast (vilket påhittat ord...)
GPS är sämre än sämst
Inbyggd kalender synkar bara från Google -> mobil inte tvärtom
INGET filter för Google kontakter... WTF??? klarar min X10i utan problem. Varför ska jag behöva se alla mina Google kontakter för?
Positivt:
Skärmen, skärmen, skärmen
Snabb som in i helvetica när den inte laggar
Inbyggt stöd för DivX, Avi, MKV osv.
Bra ljud
Väntar på Samsungs officiella firmware som förhoppningsvis fixar de flesta buggar.
Last edited: Jul 26, 2010