Jag har hunnit testa luren nu ett par dagar och det här är en sak som jag inte känner mig särskilt nöjd med alls. Ljudet vid musiklyssning och sånt är helt OK, men vid telefonsamtal så låter det burkigt och ibland till och med svårt att förstå. Detta gäller oavsett om jag använder headsetet eller håller luren till örat. Mottagningen hoppar förvisso upp och ner den också, men alla jag har pratat med säger att de hör mig perfekt och glasklart, men ljudet i min telefon låter lite grötigt på något sätt. Det gäller även på svararen och t.ex. automatsvar på service-hotlines. Är det så här den här luren låter eller är det bara min telefon?
Tycker ljudet är bra, bra mycket bättre än i mina föregående mobiler både vid samtal och musik uppspelning.
Det låter bara burkigt och knappt förståeligt i min SGS (och alla andra telefoner jag haft) när den jag ringer/som ringer till mig har en iPhone. Hoppas verkligen detta är fixat i iPhone4, störande att bli lidande när det inte är jag som köpt en Apple.
Hmm, kan det vara mot Iphone? Jag har märkt samma sak, men alltid när jag suttit på bussen och det är bakgrundsljud, då hör den andra knappt vad jag säer, det är syntetiskt och konstigt enligt dom... Men iofs så har nog dom jag pratat med då Iphone, svennetelefonen? ;-)
Hm... kan det vara så? Jag märkte det mest när jag pratade med en som har iPhone ... får kolla lite mer med andra. Känner tyvärr ingen annan som har en SGS att jämföra med.
Har ungefär samma problem. Jag har hur bra ljud som helst, men vissa jag pratar med tycker det låter lite burkigt, ungefär som att jag har nån plastbit framför micken. En är en iPhone och den andre har en Desire.
iPhone har inget problem med att höra ljud från andra vad jag vet... Något jag märkt är att folk ibland har svårt att uppfatta vad jag säger, och då får jag prata lite tystare(!) för att de ska höra mig bättre.
Jag har märkt att det blir hemskt dåligt ljud när jag pratar med vissa personer, otydligt och svårt att tyda. Nu när jag tänker efter så har dessa personerna Iphone, 2 st är det som jag har detta problemet med..!