Tja!
Har haft en Nexus 4 i ungefär en vecka. Är nöjd med den så har egentligen inget att klaga på. Problemet är att jag känner att det inte var någon speciell förändring gentemot min gamla galaxy nexus med 4.2.1. Visst nexus 4 har bättre hårdvara, snyggare design, ja den flyter på bättre. Men om jag ska vara ärlig så känner jag inte någon speciell stor skillnad i det vardagliga.
När jag köper en ny mobil vill jag ha något nytt som får mig att känna att jag har en ny lur, inte en kopia av min gamla med en annan design och något bättre flyt.
Mitt användande består mestadels av att surfa, maila, smsa och ringa. Mitt största krav är egentligen att saker och ting ska flyta på utan lagg. Nexus 4 infriar mina krav men det gjorde egentligen galaxy nexus också.
Frågan är om det finns någon annan android mobil som kan infria mitt vardagliga användande bättre?
Den ända luren som väcker mitt "vill ha begär" för tillfället är Note 2.
Tycker den osar kvalitet och sen har den fått mer eller mindre super omdömen på prisjakt.se.
Vad tror ni är Note 2 en lur som jag kommer bli nöjd med eller ska jag behålla min Nexus 4?
Last edited: 26 december 2012