Byta googlekonto som ska synkas

Diskussion i 'Magic' startad av Duzii, 28 feb 2010.

1. Duzii

Duzii Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hej
    Ska sälja min magic och undrar om jag på något sätt kan ta bort synkningen med mitt googlekonto. Eller behöver jag flasha om cursorsense som jag använder för att synkningen ska försvinna?
    EDIT: funkar en factory data reset?
    MVH
    Duzii

Last edited: 28 feb 2010
  2. ivarson

ivarson Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Det bästa är väl att göra en ominstallation och av rommen, nej Factory reset är INTE att rekommendera med Custom roms!

ominstallera rommen.
    Om du absolut inte vill det och bara vill ha bort Google-kontot kan du ta bort det genom att gå in på settings/applications/manage och ta rensa data för google apps och google apps storage (tror ja de hette).

3. Duzii

Duzii Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag gjorde en reset och det verkade fungera, den gick in i amon_ras recovery och formatterade data och cache. Kontrollerade iofs bara att telefonen startade och att registreringen av ett nytt gmail konto kom upp och sen stängde jag av. Nu är det försent har redan skickat iväg den.
    Frågade på xda innan och jag tolkade det som att det var i ungefär samma som en wipe.

4. ivarson

ivarson Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

vad bra... då fungerar det säkert! jag har dock haft problem när jag gjort så

5. Duzii

Duzii Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Märkte du direkt att det var något som krånglade eller kom det efter ett tag, Fcs osv?