Byta Motorola Razr, men mot vad?

Discussion in 'Köpråd och fyndtips' started by Biopower, Jan 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Biopower

Biopower Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Känner mig inte helt nöjd med min Motorola Razr MAXX som jag köpte för ca 2 månader sedan. Hade en Xperia Arc innan och ville ha mer kräm i batteriet. Arcens batteri hade tappat mycket effekt sista tiden så jag klarade knappt hela dagar utan stödladdning. Ville även ha rikligt med utrymme för appar vilket arc saknade. Kameran var jag nöjd med och ville egentligen inte ha en sämre. Ville även ha mer RAM eftersom jag upplevde att vissa appar ibland kunde stängas ner om man hade mycket igång.
    Testade aldrig motorolan i butik så jag kunde inte känna på den ordentligt. Största problemet för mig är att jag tycker den är oskön att hålla i. Klarar inte alltid enhandsgrepp vilket jag gjorde med Arcen. Problem nummer två är att jag tycker kameran är rätt så mycket sämre än Arcen. Resten är jag ganska nöjd med. Batteritiden är outstanding och har vid normala dagar ca 50% kvar vid läggdags. Det betyder att jag kanske inte har behov av detta megabatteri egentligen. Så vad ska jag ha istället? Kikade lite på en HOS idag som verkade skön att hålla i men hur är det med RAM och snabbheten? Startar launchern eller appar om sig ofta vid tung multitasking? Vad finns mer för alternativ?
    Vill ha bra ljud via hörlursuttaget. Razr tyckter jag låter fantastiskt jämfört med arcen, så jag vill inte gärna gå ner i kvalitet.

Last edited: Jan 5, 2013
  2. darkshippo

darkshippo Professional Droid Medlem

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    IPhone 16 Pro Max 256GB NT

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    IPhone 16 Pro Max 256GB NT
    Telefon 2:
    IPhone SE 2020 64 GB
    Telefon 3:
    IPhone 7
    Platta:
    iPad 12,9 M1
    Platta 2:
    iPad 11 M1
    Modda den till en Razer Maxx. :)

3. Biopower

Biopower Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Råkade missa att skriva att det är en Razr Maxx jag har :) Sen så tror jag inte det hade löst ett enda av min problem jag har med Razrn.

Thread Status:
Not open for further replies.