Byta telefonbok (o hela alltet)

Diskussion i 'Xperia X10 (2010)' startad av Evilomatic, 2 feb 2011.

1. Evilomatic

Evilomatic Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Man kan ju byta mycket på X10i, men är det något jag stör mig som attan på så är det Ericssons telefonbok o allt det som har med samtal att göra.

Handcent te.x byter ju ut hela konkarogen när det gäller sms/mms, o sen jag gjorde det har jag aldrig tittat tilbaka efter SE:s original, så nu undrar jag kan man göra detsamma med telefonboken/samtal ??

/Evil

2. glennk

glennk Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Youlu addressbook kan kanske vara ett alternativ?

Radon gillar detta.
  3. Dozer

Dozer Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

fungerar inte för mig och min X-10:a

Jag provade Youlu på min X-10i idag.. men jag får den inte att fungera... Eller själva programmet fungerar, men jag kan inte ringa upp med det... När jag klickar på min "favoriter" och på bilden av den som jag ska ringa, så kommer det upp en skitsnygg "ringknapp" med en blå ring runt... jävligt läckert.. men jag kan inte klicka på den... inget händer... Är det bara jag som har problem med det?.. kan det vara en inställning som jag har missat?.. eller kan det rent av vara så att det inte fungerar nu efter den senaste uppdateringen med pinchzoom?

/ Dozer

4. Fredriks

Fredriks Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2 286

MINA ENHETER

Har använt den dialern/addressboken sen länge nu. Har inga problem att ringa gavoritwr har nu en Motorola Defy och har tidigare haft sex x10 mini och minipro och det har fungerat på alla. Vet inte att jag sett någon inställning som skulle kunna påverka den funktionen.

Sent from my Motorola Defy using Tapatalk

5. Radon

Radon Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    36
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 6s

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 6s
    Testade att lägga in Youlu på min X10a med senaste uppdateringen. Har inga problem att ringa upp. Både telefonbok och favoriter funkar klockrent.

6. leer62

leer62 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag använder Spelldial och tycker den är riktigt bra för uppringning. Enda jag saknar är stöd för åäö.
    Gesture search är inte dum den heller