Hej, har just nu en HTC Wildfire, men en kompis vill köpa den, hon har en dumbphone och vill testa android Hon vill betala 1700, vilket är värdet av en ZTE Blade, som jag har varit sugen på att testa. Är det bara att sälja den eller har ni några argument till varför jag ska ha kvar Wildfire'n? Blade'n har ju högre upplösning vilket känns väldigt lockande... /fleo
Efter att ha jämfört med min polares Wildfire så finns det bara ett svar och det är = JA. ZTE blade är en bättre telefon på flera olika sätt. Bara skillnaden mellan skärmarna är ju en anledning att byta Det enda negativa är väll att kameran bara duger till facebook bilder... Men har ändå aldrig använt min mobil som kamera då jag redan har en riktig kamera.
Om det nu är en kompis till dig är väl det ärligaste att tipsa henne om att köpa en ny Blade isf en beg Wildfire för 1700...?
Jo, jag har berättat om Blade'n åt hon. Men hon vill ha den snabbt och vill inte beställa så hon köper min Min är också bara en månad gammal. Okej Det blir affär, imorgon beställer jag min blade
i en videorecension av geekanoids säger han att WiFi inte fungerar som det ska, någon som har haft det problemet?
Jajamen, alla Blade:s har problem med Wifi. Den har ofta bekymmer att återansluta efter "sleep". Detta problem är betydligt mindre förekommande om man kör 2.2.
Då var den beställd! Från telia... Får ha en gammal dumbphone medans, fyf*n edit: vet någon när den kommer i lager? jag vill inte vänta
Du kunde ju beställt från Tele2, fick min därifrån på två dagar (beställde i måndags hämtade ut i onsdags)
Hej Funderar på att skaffa en Blade Har skummat lite i de långa trådarna om batteritid, där nån f öv. var glatt överraskad av battartiden. Jag ringer sparsamt och leker inte så mycket heller så är ca en vecka överkomligt -batteritid alltså? Edit: Off topic. Missade i hastigheten att det var en jämförelse med Wildfire Ber om ursäkt. Hittade dock svaret på annat håll.