Byta till Xperia Z Tablet, värt det?

Diskussion i 'Sony' startad av bananfjong, 30 okt 2013.

1. bananfjong

bananfjong Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    33

MINA ENHETER

Hallå där!
    Jag har nyligen blivit sugen på att införskaffa mig en surfplatta då jag aldrig haft en. Vill främst ha den till att kolla film/serier alt surfa då jag ofta reser långa sträckor runt om i landet.

Har kollat runt lite och varit väldigt intresserad av Xperia Z, den känns väldigt bra och älskar utseendet. Stort + med vattentåligheten. Mycket också eftersom jag samtidigt kollar efter en ny mobil och Z1 är en av dem jag funderar på, vore najs med samma.

Dock känner jag att Xperia Z är snäppet dyr. Hade tänkt mig runt 3000lappen och därav köpte jag här om dagen en Asus MeMo Pad FHD 10. Känner dock inte att jag är fullt nöjd med den och funderar om jag kanske gjorde ett misstag att gå på den billigare varianten där.

Summan av kardemumman.. Är det värt att slänga på den där extra tusingen för att byta till en Xperia Z för mina behov. Finns det några andra bättre alternativ närmare 3000kr gränsen?

Mvh Bananfjong

2. pj87

pj87 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

Lätt värt det :) pappa har en galaxy tab 2 å bror en ipad 2 å tycker Z piskar dom i hur jag använder den.

3. bananfjong

bananfjong Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    33

MINA ENHETER

Fick tag i en ny oöppnad Xperia z 4g modell för 3500. Är så sjukt nöjd över den. Hästlängder bättre än memo pad! :D

4. Benkt

Benkt Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Go for it !!!!! :P