Byta ut spican

Diskussion i 'Galaxy Spica i5700' startad av cazzzzzz, 1 jul 2011.

  1. cazzzzzz

    cazzzzzz Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jun 2011
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Min spica har krånglat fr dag ett. Den hänger sig och reagerar långsamt samt att batteriet tar slut väldigt fort! Får ladda den om jag surfat lite och ringt några samtal. Nu tänkte jag byta ut den och har spanat in htc wildfire. Någon som vet om det är värt att byta till den eller om jag kommer få samma problem? Nya problem?
     
  2. felixdroid

    felixdroid Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 aug 2010
    Inlägg:
    690
    Mottagna gillanden:
    61

    MINA ENHETER

    Wildfire är inte att rekommendera, den är väldigt laggig (värre en spican) dessutom är skärmen väldigt lagupplost och allt ser skit ut (man ser pilarna tydligt) zte både kan jag däremot rekommendera, hogupplost skärm, bättre grafik chip, allmänt snabbare. Den e tom billigare än wildfire:)
     
  3. cazzzzzz

    cazzzzzz Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jun 2011
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tack för tipset! Men taltiden är ju inte så lockande på den telefonen... Tror att det är det som stör mig mest med spican, att den dör när jag behöver den som mest! Vet du om Wildfire är bättre på den fronten?:teeth:
     
  4. ErsdaHL

    ErsdaHL Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 jul 2010
    Inlägg:
    563
    Mottagna gillanden:
    21

    MINA ENHETER

    här ser jag klara likheter med samma argument som min kompis syster hade. Är det inte bara för att det är HTC du vill ha den ? :) ZTE blade har bra batteritid min kompis bytte från skitfire till zte vasstblad och tycker skillnaden är som dag och natt. Skärmen i bladen är jätte bra!!
     
  5. caarll

    caarll Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jun 2010
    Inlägg:
    58
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Eller prova flasha något riktigt bra innan du byter :) Spicagenmod beta2 + ssswitch tycker jag telefonen blev myyyycket bättre med. känns som ny. batteritid håller ett par dagar för mig nu
     
  6. snajk

    snajk Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 feb 2010
    Inlägg:
    161
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Med spicagen så håller min telefon i två-tre dagar lätt. Annars är Blade ett trevligt alternativ. Skärmen är bättre än spicans och ljusår bättre än wildfire.