Byte av mobil

Discussion in 'Allmänt' started by wike1970, Jan 16, 2012.

1. wike1970

wike1970 Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Till Alla

Jag har en Huawei U8150 Ideos som jag gillar jätte mycket. Jag tänkte byta till nyare mobil i framtiden. Nu till mina frågor. Om man köper en nya Android mobil hur göra man för att få med sina köpta appar då? Måste man köpa om då? Eller kan bara installera om dom på den nya mobilen? Sedan undrar jag över en till sak. Hur göra man har lagt över apparna på externa minnet för få behålla dom på nya mobilen? Jag gillar en mobil som vill skaffa den heter Huawei U8860 Honor. Har ännu inte kommit hit. Men så fort den kommer tänker jag köpa den. En sak som är bra med Huawei är att du kan sätta upp till 32Gb extra minne i alla deras mobiler. Medan sätter in spärr på deras mobiler så de bara tar upp till 16Gb gör Huawei inte så. Hoppas ni kan hjälpa mig med mina frågor.

M V H
    Wike1970

2. Magnus

Magnus Först på /forum Medlem

MINA ENHETER

Dom köpta apparna är länkade till ditt gmail konto, och det är bara att installera dom igen.

Jag har en desire och den kan utnyttja hela mitt sd kort som är 32GB stort. Vilka spärrar minneskortet till 16GB?

3. poipen

poipen Professional Droid Medlem

MINA ENHETER

Angående dina köpta appar så finns dom registrerat på ditt Google konto så du behöver inte köpa dom igen.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

4. wike1970

wike1970 Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Den förra jag hade x10 mini var spärrade så den bara kunde ta 16Gb. Men så var den totalt värdelös. Den kraschade för minsta lilla. Som t ex skickade ett SMS efteråt kraschade den. Fick ett SMS efteråt kraschade den. En kraschade den och jag fick inte igång i tre timmar. Då hade jag tagit en bild. Vilken skit mobil den var. Min Huawei U8150 Ideos var på pappret sämre, men verkligenheten var den bättre.

M V H
    Wike1970