Säljes: /Bytes: 2 iPod Touch Generation 2 - 8GB

Discussion in 'Arkiverade annonser' started by chrippe7, May 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chrippe7

chrippe7 Professional Droid Medlem

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Slog till på en annons på Blocket där en kille sålde två iPod Touch 2nd Generation 8GB då jag hade tänkt använda en utav dem för att använda MiCoach Football då jag kan med hjälp av ett chip i mina skor se hur mycket jag springer på en match/träning, hur snabbt och massvis med annan information. Dock så var jag klantig nog att inte kolla upp om det gick och köra appen på iPod Touch 2nd gen, och självklart gick inte det så tänkte kolla om någon här har någon användning för iPod Touch, såg att någon sökte tidigare.

Det är alltså 2 st iPod Touch 2nd Gen 8GB

Den ena är jailbreakad och skärmen är i väldigt fint skick, dock fungerar inte volym-upp knappen.

Den andra är original och har några små repor(inga regnbågsrepor) och allt fungerar som det ska.

Kartongen/Plastbehållare finns till båda. Laddare ingår inte till någon men om så önskas kostar en ny 49:- på 3 hos nu som du kan köpa eller så kan jag gå och köpa och skicka med för 49:-.

Kom med bud/bytesförlag! :)

2. Zerge

Zerge Senior Droid Medlem

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 16 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 16 Pro
    Telefon 2:
    Nokia X10
    Platta:
    iPad Air 2022 256GB
    @chrippe7 Vill du byta den som har fungerande volymknapp mot en Xperia X8 i bra skick?

Sent from my Xperia U.

Thread Status:
Not open for further replies.