Avslutad: /Bytes... 2st Iphone 5 16 gb, 1st Iphone 4s 16 gb, 1st Huawei P6

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Cobraz, 24 okt 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Cobraz

Cobraz Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    53

MINA ENHETER

Tjo.

Har tänkt slänga upp dessa på Tradera imorgon men tänkte kolla lite hur intresset är här först?

1. Iphone 5 16 gb svart med senaste uppdateringen samt en usb-laddare utan väggkontakt. Ingen kartong osv... Ej operatörslåst.
    I använt skick, skärmen är fri ifrån sprickor osv men kanterna är lite skadade... normalt användande?

Pris: Bud...

2. Iphone 5 16 gb svart med senaste uppdateringen, enbart telefon utan laddare och kartong. Ej operatörslåst.
    I Använt skick, skärmen är fri ifrån sprickor osv men kanterna är lite skadade, mindre skadade än den ovan dock.

3. Iphone 4S 16 gb svart med senaste uppdateringen, enbart telefon utan laddare och kartong. Ej operatörslåst.
    I väldigt fint skick, inga sprickor på skärmen eller baksidan osv... kanterna är inte direkt skadade de heller.
    Den defekt som jag vill nämna är dock att jag har problem med att hitta mitt wifi här hemma. Jag har fabriksåterställt men det hjälper inte. Har googlat men inte lagt ner någon större energi på det. Det går att sätta av och på wifi, men den hittar inget, bara provat hemma hos mig dock... Något för den händige kanske? :cool:

4. Huawei ascend p6 svart, köpt här på forumet för ca ett halv år sedan. Ej operatörslåst.
    I väldigt fint skick, inga skador på skärmen eller kanterna. Säljes med laddare men utan kartong, kan även skicka med ett 8gb minnes kort.

Säljer samtliga per styck eller som paket, föredrar dock samma köpare för smidighetens skull... ;)
    Tar även emot byten om någon har något intressant...
    Kan även fixa bilder... PMa isf email adress.

Last edited: 24 okt 2015
  2. Cobraz

Cobraz Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    53

MINA ENHETER

Verkar vara svalt intresse... åker upp på Tradera runt lunch.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.