Tänkte försöka göra mig av med lite elektronik som bara ligger här hemma som inte alls kom till den användningen jag trodde de skulle göra. Behöver en ny telefon till mitt nya abonnemang så kan tänka mig byta mot en telefon där pengar kan gå åt båda håll bereonde på telefon.
Acer Iconia W510
Helt nyskick, använt max 10 ggr, köpt på Telia med kvitto och garanti i 2 år. Köptes i slutet av sommaren, augusti om jag inte minns fel. Hybridsurfplatta med Windows 8 och tangentbordsdocka som självklart medföljer. Googla för specs. Allt som ingick i kartong ingår.
Billigaste nypris: 3695:- hos Telia
Mitt pris: 2000:- alternativt byte mot en telefon i högre klassen(quadcore med 1080p)
Asus Nexus 7 2013 Edition 16GB
Nyskick denna också, kvitto och garanti finns från Bazula. Legat i kartong i 2 månader nu. Fungerar utan problem. Kartong och tillbehör ingår.
Pris: 1500:- alt högstbjudande, kan även denna bytas mot en telefon där du kan få pengar.
Galaxy Nexus
Helt OK skick, finns en del repor på displayen och originalbaksidan saknas så är en blå metallic-lucka(bild kan fås). Kartong med laddare och kabel ingår. Kör stock 4.3 med låst bootloader, kan fås upplåst med valfri ROM om så önskas. Köptes för att testa Ubuntu men tycker fortfarande det inte är tillräckligt stabilt för att användas som vardaglig lur.
Pris: 800:- alt högstbjudande. Kan byta denna mot någon rolig elektronikpryl, kom med förslag.
Boxee Box
Försöker intala mig själv att jag använder den och att den kommer till användning men har inte ens startat den på 4 månader så känner att någon annan kanske har bättre användning för den än vad jag har. Fungerar utan problem, strömkabel och kartong ingår. HDMI-kabel kan ingå om du är snäll och trevlig!
Pris: 400:- alt högstbjudande
Sony SmartWatch MN2(förväxla ej med Sony SmartWatch SW2)
I fint skick, används ej då jag skaffat SW2. Originalarmband är borta så sitter för nuvarande på ett Axcent Vintage armband(rött/blått)
Pris: Erbjud vad som helst, bättre att den kommer till användning
iPhone 3GS 16GB Telia
Sprucket glas men fungerar. Legat i en kartong i 8 månader. Laddare och kartong ingår.
Pris: Ge mig något bara
3 Kontantkort med 100GB i 1 månad
Laddade på ett 3 kontantkort med 100GB som räcker i en månad igår, idag fick jag nytt abonnemang från jobbet med samma mängd surf så kontantkortet kommer ej användas.
Ges bort till den med roligaste skämtet eller rolig bild då jag ändå inte kommer använda det haha
Finns i Stockholm och har flertalet referenser härifrån så kan skickas om köparen betalar frakt.
Mvh Christoffer
Click to expand...