Köpes: /Bytes: Macbook (ev byte mot Samsung Galaxy Book2 Pro i5/8/512)

Discussion in 'Arkiverade annonser' started by chrippe7, Oct 15, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chrippe7

chrippe7 Professional Droid Medlem

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Hej,

Tänkte börja koda lite på några av mina hobbyprojekt och testat att börja lite lätt på min nuvarande dator men känner att jag gärna vill koda på en Macbook som man är van vid. Söker därför någon relativt modern Macbook, tänker väl en Macbook med M1-processor hade varit nice men kan även tänka mig något lite äldre än det. Skick är inte det viktigaste men ska inte ha någon sprucken skärm eller funktionella defekter.

Kan tänka mig att köpa alternativt om någon är sugen på en Windows-laptop har jag en Samsung Galaxy Book2 Pro i5/8/512GB som jag kan tänka mig att byta. Inköpt på Elgiganten 12/4-23 så garanti kvar ett bra tag framöver. Samsungen är i fint skick men en tangent (bindestreck-tangenten)som har en visuell skada på sig men som inte påverkar funktionen eller garantin något.
    En av marknadens lättaste laptop, det är helt sjukt hur lätt den är på 0,87kg, med vass prestanda som PC För Alla gav 5/5 stjärnor:
    TEST: Samsung Galaxy Book2 Pro 13 – lekande lätt laptop - PCforAlla

Exakta specs för datorn:
    Samsung Galaxy Book2 Pro 13.3" bärbar dator i5/8/512 - Elgiganten

Finns i Stockholm och föredrar byte F2F men kan tänka mig skicka om du har referenser.

Thread Status:
Not open for further replies.