Avslutad: / Bytes Oris Aquis Titanium Date 43,5mm länk + gummi

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Fridensliljor, 14 aug 2019.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Fridensliljor

Fridensliljor Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    5 904

MINA ENHETER

Oris Aquis Titanium Date 43,5mm
    Har köpt mig en G-Shock Mudmaster GWG-1000-1A3ER så jag flippar vidare min Oris Aquis Titanium Date 43,5mm som är i mycket fint skick. Finns mindre spår av användning på länken/gummi. Mindre repor/hairlines finns på boetten som syns i udda vinklar/ljus.
    Jag har försökt ta så rättvisa bilder som möjligt för att det inte ska bli några missförstånd vid affär.

Bilder på klockan har jag laddat upp via denna länk https://photos.app.goo.gl/pn8jWxjQwQ9QyM5LA Kan självklart ta fler kort vid önskemål.

Klockan är uttagen hos svensk AD (Magnussons Ur i Göteborg) Juni 2019 och registrerad så 3 års garanti kvar.
    Kommer givetvis med alla tillbehör som följer med vid nyköp. Fullset med cert inkl länk + gummi.
    Följer även med Oris egna skruvmejsel för att byta mellan länk/gummi.

Listpriser:
    Klocka på länk: 23.100 kr
    Gummi med viklås: 3.295 kr
    Triwing-skruvmejsel: 955 kr

Via länken nedan kan du läsa mer om klockan
    Oris Aquis Date Titan | Stjärnurmakarna

Klockan finns i Karlskoga vid F2F affär.
    Pris 14500kr inkl REK frakt med Postnord vid försäljning.

Edit: Kan tänka mig byta klockan mot 2st Apple iPhone XS/XS Max som är i fint skick utan några repor eller skavanker. Kvitto, kartong med alla original tillbehör ska finnas och följa med vid affär.

Edit: Skulle också kunna tänka mig byta klockan mot någon flaggskepslur med Android från 2019 + pengar till mig.

Jag är öppen för förslag gällande andra byten då jag inte är i behov av pengar :)

Skicka PM eller skriv i tråden vid intresse.
    Referenser/omdömen finns på min profil gällande tidigare affärer på Swedroid.

Annonsen på klockan finns ute på Blocket samt Klocksnack.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill samt att dra in försäljningen om jag vill.

Last edited: 15 aug 2019
  2. Fridensliljor

Mottagna gillanden:
    5 904

MINA ENHETER

Kan tänka mig byta klockan mot 2st Apple iPhone XS/XS Max som är i fint skick utan några repor eller skavanker. Kvitto, kartong med alla original tillbehör ska finnas och följa med vid affär.

3. Fridensliljor

Mottagna gillanden:
    5 904

MINA ENHETER

Skulle också kunna tänka mig byta klockan mot någon flaggskepslur med Android från 2019 + pengar till mig.

Jag är öppen för förslag gällande andra byten då jag inte är i behov av pengar :)

4. Fridensliljor

Mottagna gillanden:
    5 904

MINA ENHETER

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.