Säljes: /Bytes Samsung S6 Edge 64gb Grön mot S6Edge+ Guld

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Sonaks, 4 dec 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Sonaks

Sonaks Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    23
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Note 5 Titanium Silver

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Note 5 Titanium Silver
    Info:
    Nova Launcher
    Telefon 2:
    Moto 360 2nd Gen 46mm
    Info:
    Butterfly Clasp Stainless Steel
    Är väl alltid svårt att byta telefon om man är ute efter en specifik modell. Så tänkte istället se om det fanns något intresse alls av att köpa telefonen istället. Öppnar ju möjligheterna lite iallfall.

Telefonen kom precis tillbaka från ett försäkringsärende där dom bytte skärm, baksida och ram, så utsidan är verkligen så nära nyskick man kommer. Får även känslan att batteritiden har blivit avsevärt bättre så vet inte om dom bytt något mer.

Telefonen är iallfall olåst. Köptes på Tele2 den 19 April 2015 och har 2 års garanti, dvs April 2017.
    Självklart finns kvitto + service papper och originalkartong samt alla tillbehör inkl trådlös laddare.
    Utöver det följer det även med 2 st Spigen Ultra Hybrid Skal, ett Metal Slate & Space Crystal

Efter en liten snabbkoll på blocket verkar 64gb versionerna gå för 4500-5500 kr, beroende på skick / färg.
    Har tänkt mig att lägga max 1000 kr emellan mot en Edge+, så min absoluta smärtgräns att sälja för är 4500 kr, under det så funderar jag inte ens på att sälja. Då får helt enkelt denna bytes dröm läggas på is tills efter jul.

Enda riktiga kravet jag har angående S6 Edge+ är att det är Guld samt vara i fint skick (microrepor minimala märken godtages mot bildbevis)
    Skulle det vara så att någon mot förmodan köpt en via Telia och fått en Gear VR så kan jag tänka mig och lägga en slant extra för den också. Nu är vi såklart långt inne i drömmarnas land.

För snabbast kontakt citera här eller dra iväg ett sms @ 0762235398

MVH Robert

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.