Avslutad: /BYTES - Sudio, plattor, routers, dbrand skin

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av paycheck, 8 jun 2024.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. paycheck

paycheck Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    184
    Telefon:
    Pixel 9 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Pixel 9 Pro
    Rensar hemma och skänker/byter detta. Endast avhämtning i Björkekärr, Göteborg!
    Om det är flera spekulanter byter jag gärna mot något ät- eller drickbart, men inget måste.

1. Galaxy Tab 2, GT-P5100, inkl två laddsladdar. Defekt! Den har halvt startat upp de senaste åren, men kommer inte hela vägen in. Nu verkar den vara helt död. Har öppnar upp och batteriet har ström. Om inte annat så kan man väl använda laddsladdarna om man behöver ha dessa.

2. iFive mini 3gs. Smidig "iPad mini-killer". Köpte den nog 10-11 år sedan för att ha som läsplatta, och fungerar bra, jag startade nyss upp och nollställde. Har lagt in någon nyare ROM som jag inte vet vilken, men minns jag lyckades sabba någon partition så det är mindre disk än vad som står, men går kanske att fixa. Jag hittade alla ROMs på en NAS jag har som kan skickas med. Ovanlig högupplöst display och smidig platta för att vara så gammal.

3. Asus ZenPad - vet inte vilken modell. Fungerar

4. 2 st Asus RT-N56U. Tror att en eventuellt strulade senast jag testade. Jag har nog även lagt in någon Merlin FW på minst en av den, men antagligen båda.

5. Sudio N2 Pro(?) utan laddfodral. Jag hittade dessa på busshållsplatsen men det var ingen som gav sig till känna på dem på den lokala Facebooksidan. De ser helt nya ut, och det var fortfarande ström i dem när jag hittade, och kunde para ihop med telefonen.

6. dbrand skin till Razer Blade Base 15" oöppnat- Dragon Skin (som jag var 25 år för gammal för enligt sambon), för skärm och tangentbord. Jag köpte detta för snart tre år sedan. Först fick jag ett skin som hade blivit vikt i ena hörnet, så jag klagade och fick ett helt nytt kit, men fick då såklart att betala moms ännu en gång. Det vikta skinet sitter fortfarande på min laptop och det är för omständigt att byta.

Bifogade filer:

2. Spoket1234

Spoket1234 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    16
    Hej. Du kan inte skicka D brand skinet mot fraktkostnad? Tar det isåfall

3. Thade

Thade Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    150

MINA ENHETER

Kan du inte skicka i facebookgrupper? :)

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.