Säljes: /Bytes: Xiaomi Mi Max 3 och Meizu 15 Plus (Global firmware)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av flipp, 10 dec 2018.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. flipp

flipp Android Expert Moderator

Mottagna gillanden:
    8 727
    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro
    Uppdatering 2018-12-122: Kan även överväga byten mot andra lurar. Skriv vad ni har i så fall.

Har inventerat smartphonebeståndet hemma och har två lurar över.

Mi Max 3 har de flesta koll på. Det är 4/64 versionen med upplåst bootloader och Xiaomi EU installerat. Skickar med kartong, laddare, orginalskal (hard bumber case) och inköpsbevis från tradingshenzhen. Skicket är mycket bra så när som på några "prickar" längst ner på ena långsidan. Eventuellt kan det även finnas hairlines i vissa vinklar på skärmen. Inget jag har sett när jag kollat men reserverar mig ändå för det. Finns bilder på telefonen här: Mi Max 3

Pris 1900 kr inkl frakt eller bud där över. Kan även byta mot en Mi Pad 4.

Meizu 15 Plus har jag haft ute till försäljning här tidigare men det var då med kinesisk firmware. Jag har nu ändrat regions-id på telefonen och installerat officiell global firmware. Det betyder bland annat att google tjänsterna och google play ligger inlagt från start samt att android auto och google contact sync nu fungerar utan problem. Det smärtar lite att göra sig av med 15 Plus då det är en fruktansvärt premium lur avseende byggkvalitet, stereohögtalare, skärmkvalitet och kamerahårdvara. Den kan dock inte riktigt konkurrera med Mate 20 så därför måste den bort. :) Skickar med kartong, laddare och inköpsbevis från tradingshenzhen. Skicket som jag kan bedöma är nästintill perfekt. Hittar inget att anmärka på.
    Mörkerbilder från kameran finns att kika på här: Meizu 15 Plus

Ta chansen att slå till på en helt unik telefon. Sista flaggskeppet som släpptes med 16:9 ratio på skärmen. 81.0% screen-to-body ratio i kombination med 16:9 format är unheard of.

Pris: 2500 kr inkl frakt eller bud där över.

Last edited: 11 dec 2018
  2. Skäggman

Skäggman Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    27

MINA ENHETER

Köper gärna meizu för 2000

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.