Bytesråd iPhone 5 16gb (3-låst)

Discussion in 'Köpråd och fyndtips' started by 10cent, Jun 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 10cent

10cent Adult Droid Medlem

Operatör:
    3
    Telefon:
    Z Fold6

MINA ENHETER

Operatör:
    3
    Telefon:
    Z Fold6
    Har haft min iPhone 5 ute på köp@sälj delen här på Swedroid i några dagar samt ute på blocket. Har fått ett par bytesförslag men kan ej bestämma mig hur jag ska göra. Behöver lite råd ifrån swedroidare.

Bytesförslag 1: Nokia Lumia 920 + 500 kr till mig
    Bytesförslag 2: Note 2 LTE, byte rakt av
    Bytesförslag 3: iPhone 4 glaset på framsidan har en spricka på nedre hörnet dock funkar telen som den ska enligt köparen + 2350 kr till mig.

Så här tänker jag att om jag byter mot dom två förstnämnda så kommer jag förmodligen bara sälja dom vidare, kanske behåller dom som extra tele.
    Det sistnämnda bytesförslaget är intressant bara för att jag behöver en backup lur när jag åker på semester o.s.v. En lur man inte behöver vara så rädd för ifall den går sönder eller blir stulen.

Måste ge ett definitivt svar senast imorgon till dessa tre.

Vilket bytesförslag hade ni kört på?

Last edited: Jun 4, 2013
  2. Zooklubba

Zooklubba Android Medlem

MINA ENHETER

Hade kört på 1 eller 2. Kanske mest 1 för att testa windows. Jag personligen har lite svårt för Note:ns storlek men kanske försöka använda en sådan ett tag. Om DU verkligen vet av dig att du ska kränga 1an eller 2an så kolla andrahandsvärde?
    Varför i5 till i4 som är skadad? Visst du får cash, men vad kan du få vid direkt försäljning? Ska allt säljas så kanske du får mest pengar med 3an, beror på värdet för 1 och 2 (om du nu inte vill använda dessa).

Thread Status:
Not open for further replies.