Säljes: Bytt... moderator kan radera!

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Manneman, 13 jun 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Manneman

Manneman Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Säljer nu en av våra HTC Desire HD. Fick ta över dotterns då hon köpte en iPhone 4 i helgen. Själv har jag en Desire HD sen tidigare

Telefonen är bara 1 månad gammal och har alla tillbehör, 8 gb minneskort och låda kvar. Kvitto & garanti från Telenor finns också. Den är INTE låst, vilket förvånade mig lite... hon köpte den utan abonnemang på Telenor och jag trodde den var OP-låst men det är den inte. Har testat med två andra SIM-kort och det funkar fint.

Inte ett märke på den...som ny. Aldrig rootad! Säljes fabriksåterställd.

Säljes till högstbjudande eller bytes mot en 3 låst iPhone 4. Utgångspriset är dock minst 3000:-.

Skicka PM... läser av på kvällen. Finns för påseende i Kristianstad.

Har även en HTC Hero i nyskick (separat annons finns). Olåst med alla tillbehör (utplockad på garanti för ett tag sen). Säljes för 1000:-

Last edited: 16 jun 2011
  2. Manneman

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Får väl klargöra några saker...

Naturligtvis skickar jag den INTE utan någon form av garanti att jag ska få betalt. Det finns andra sätt än förskottsbetalning. Och naturligtvis skickar jag inte iväg min telefon till en främmande person för ett byte mot en iPhone 4 utan att veta något... om personen i fråga nu är så ärlig och pålitlig så kan väl denne skicka ner till mig först? Nä, jag trodde inte det... Och om jag tackar JA till ett erbjudande 8 mil härifrån... jag då är det bara att sätta sig i bilen? Nähä... då ska jag skicka den? Då erbjuder jag mig följande:"Det är OK, jag kan köra till dig, jag har semester"... då är det inte längre aktuellt att köpa. Tack för alla garantier att du absolut kommer betala så fort telefonen kommer fram... du vet vem du är. Jag ska vara snäll och inte namnge dig...

Nä, jag är varken naiv eller desperat... och inte korkad heller.

Priset vid försäljning är satt till 3000:-... vid köp kan operatören Telenor kontaktas för kontroll av IMEI-spärr samt Polismyndigheten i Skåne kan bekräfta att den inte är stulen. Telenor kan också bekräfta att den är olåst... kollade detta med dem idag för säkerhets skull. Jag hade tur, det var en av de få abonnemangslösa Desire HD som inte är brandade eller låsta... så förstod jag det iaf.

// Mange

Last edited: 13 jun 2011
  3. Manneman

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Affär slutförd! Tack för det!

Moderator kan ta bort tråden!

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.