Calendar och FB-sync.

Discussion in 'Frågor och support' started by Xumbik, Aug 6, 2010.

1. Xumbik

Xumbik Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Verkade inte finnas någon liknande tråd, så here goes;

Sen 2.2 kan man nu välja att synca kalendern med Facebook, delvis awesome då rätt många fester och födelsedagar finns där, och att det kan vara soft att se det även i mobilen.

Hur som helst märkte jag att jag hade blivit inbjuden till två stycken event som sträcker sig ~4 månader, och på så sätt kommer de upp varje dag i kalendern.

Självklart tog jag bort eventen som orsakade detta, men det verkar som att när kalendern väl har syncat något så lägger den till en permanent kalenderpost (?).

Jag har försökt stänga av Facebooksync, och sedan lägga till det igen, samt försök hitta något sätt rensa kalenderns cache för en full re-sync. (Jag har även försökt ta bort de två posterna i kalendern, vilket inte verkar gå...)

tl;dr
    Min fråga är följande: Går det att rensa cachen till kalendern/agenda appen/widgeten? Det går att ta "clear data" fast vad försvinner egentligen då?

MVH

<< Med tanke på att det faktiskt är en HTC applikation (mer specifikt Desire) så postade jag den i HTC > Desire forumet istället, och märkte sen att man inte kan ta bort egna trådar? :/)

Last edited: Aug 6, 2010