Hejsan. Jag har letat efter spelet Can Knockdown på Market men det har tydligen tagis bort, har även sökt på google utan fungerande resultat. Vet att spelet fortfarande finns då en kompis har spelet. Om någon vet vart ja kan hitta det SOM FUNGERAR så länka eller lägg upp en QR-KOD. Tack på förhand.
En QR-kod är bara en kod av vad som helst. Precis som en streckkod är så kan den refera till nummer (som en ean13-kod), text eller en url som nu är det som qr-koder till market är. Så visst finns det QR-koder som ger urlen till en nerladdningsbar apk. Hör med din polare, han kan eventuellt ta den genom att ex använda adb eller om han har rootat den ex root explorer och bara skicka apkn till dig. Förutsätt att det är en gratis app...
[table][tr][td][/td][td]Can Knockdown by Infinite Dreams >250,000 downloads, 2241 ratings (4.0 avg) [/td][td]Free [/td][/tr][/table] Sent from my GT-P1000
Jag hittade det på min desire med qr-koden ovan. Grymt kul spel, aldrig spelat det innan . Eller roligt för stunden i alla fall.