Case till Tab

Diskussion i 'Samsung' startad av FetFnask, 18 nov 2010.

1. FetFnask

FetFnask Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag ska kolla runt efter ett trevligt case till min Tab. Tänkte att ni som faktiskt har fått era kanske kunde lägga upp små mini-reviews på dem, gärna med bilder. Omdömen om kvalla, funktionalitet och vad ni nu tänker är intressant. Samsungs egna case, Zenus osv.

Vad jag vill ha är ett case med kortfickor i locket, skulle vara trevligt om det fanns små fickor för SD-kort också.

Nån som har köpt ett Zenus än? Det ser ut som om tabben lätt skulle ramla ur den då det inte verkar vara en kant vid toppen. Stämmer detta?

Tanken är alltså att denna tråd skall vara lite av en review-tråd snarare än en tråd med tips om cases som finns där ute (en sån tråd finns ju redan).

2. 24-seven

24-seven Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Finns ju redan omdömen om standarcaset i tillbehörstråden, vet inte om "dhanjel" orkar, men jag känner mig inte lockad att lägga tid på en review på en liten skinnbit för några hundralappar, som förmodligen ingen kommer läsa. ;)

Om du däremot har några konkreta frågor utöver de saker vi har skrivit i tillbehörstråden (om samsungs standardcase) är du välkommen att fråga!

Nix, standardcaset har inga fickor för visit/kredit -kort på insidan

Däremot läser jag gärna en review på Stylus BT "pennan" om någon lyckas köpa den innan mig...

3. FetFnask

FetFnask Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag menade givetvis inga utförligare reviews. Bara berätta lite kort om den. Hur den känns, bra dåliga saker osv. :)

4. dhanjel

dhanjel Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    280
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 11

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 11
    Original-väskan:
    + Känns "dyr" och lyxig
    + Skyddar bra
    - Passformen är inte totalt 100%, tex kamera på framsidan och touch-knapparna är lite svåra att nå

Har inte fått tag på någon docka än så vet inte om den passar i den med / utan väskan.

5. GregerW

GregerW Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Jag har köpt Zenus och Tab-en sitter i ordentligt klämd, ingen risk att den ramlar ut, man kan vända toppen mot marken och den sitter där flyttar sig inte en milimeter. Vill man att den ska ramla ut så får man skaka fodralet rätt så kraftigt.

6. zeg

zeg Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    18
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 9 Pro XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 9 Pro XL
    Har fått mitt silicon skydd och plast/silicon skyddet med ställ.

http://cgi.ebay.co.uk/BLACK-SOFT-SI..._MobilePhonesCasesPouches&hash=item27b60869d8

http://cgi.ebay.co.uk/BLACK-GEL-CAS..._MobilePhonesCasesPouches&hash=item27b691184d

Köpte mest för att testa och dom var så billig. Har inte fått mitt läderfodral än.
    Den mjuka i silocon var helt värdelös. Dålig passform. Gjord som om taben vore exakt lika tjock över hela.
    Den andra med ställ passade bättre dock. Sitter riktigt bra men var lite svår att bända i. Men sitter bra när den väll åkt på.
    Stället och plasten på baksiden känns lite billig och det känns som om det kan gå sönder efter ett tag. Annars känns den rätt bra gjort med formen och den jag har på just nu.

7. zeg

zeg Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    18
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 9 Pro XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 9 Pro XL
  8. stefanb

stefanb Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    19

MINA ENHETER

Jämfört priserna på onoff & dustin nu, mot dom på ebay, och jag måste bara fråga, hur kommer det sig att det kan skilja 300 kr på produkterna?

9. 24-seven

24-seven Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

ööh, vilka produkter pratar du om?

10. GregerW

GregerW Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER