"Chinasmartphonereview"

Diskussion i 'Övriga Android-telefoner / Kina-telefoner' startad av jack63, 29 sept 2015.

  1. jack63

    jack63 Guest

    Blev medlem:
    5 apr 2015
    Inlägg:
    186
    Mottagna gillanden:
    35

    MINA ENHETER

    Intresset för smarttelefoner från Kina har ökat. En attraktiv prisbild på smarttelefoner från Kina , bra prestanda och i de allra flesta fall en utmärkt byggkvalitet på telefonerna.

    Mitt personliga uppdrag var då att hitta en blogg eller sajt som uppfyller några utvärderingskriterier för smarttelefoner från Kina.

    1. Sidan uppdateras frekvent med de senaste nyheterna om smarttelefoner från Kina.

    2. Skribenten har rätt kunskaper och utför en neutral bedömning av smarttelefonerna.

    Bevakningen från swedroid.se sida kan utan tvekan höjas några nivåer vad berör bevakningen av de senaste om "kinalurar". Men nu testas smarttelefoner från Kina ett stort steg för mänskligheten och swedroid.se.

    Vad är på gång?

    Xiaomi Mi4C Här talar vi om "flagship".

    Ett stort steg framåt för Xiaomi.

    Huawei P8 En utmärkt kinalur

    "best Flagship to come out of 2015". Två versioner "P8 and P8 Max"

    DooGee HOMTOM HT6

    Det är den hetaste telefonen vad berör telefoner från DooGee. "size 6250mAh battery at a slim 9.9 mm"

    Mlais M7 Plus.

    En mindre uppdatering av deras budgettelefon. "Mlais launch the M7 Plus, a budget oriented phone with Fingerprint Scanner which is slightly faster and upgraded version over it’s predecessor."

    Besök http://www.chinasmartphonereview.com så får ni alla detaljer och nyheter om ovanstående och andra nyheter.
     
    Last edited: 29 sept 2015
    Carre_80 gillar detta.
  2. Ara

    Ara Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    14 mar 2015
    Inlägg:
    3 832
    Mottagna gillanden:
    2 160

    MINA ENHETER

    Det är det inte alls. Det är >en av< de hetaste mobilerna från DOOGEE. F5 och F3 Pro är minst lika intressanta. Det som gör HOMTOM HT6 intressant och "het" är batteriet, i övrigt så imponerar den inte.
     
  3. jack63

    jack63 Guest

    Blev medlem:
    5 apr 2015
    Inlägg:
    186
    Mottagna gillanden:
    35

    MINA ENHETER

    Tack! För informationen.

    "Det är >en av< de hetaste mobilerna från DOOGEE. F5 och F3 Pro är minst lika intressanta. Det som gör HOMTOM HT6 intressant och "het" är batteriet, i övrigt så imponerar den inte."

    En otroligt viktig betraktelse i sammanhanget.
     
  4. Ara

    Ara Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    14 mar 2015
    Inlägg:
    3 832
    Mottagna gillanden:
    2 160

    MINA ENHETER

    Du är välkommen. Självklart är det viktigt att poängtera att DOOGEE har två modeller med kraftigare hårdvara (frånsett batteri) som är högaktuella och helt nya på marknaden.
     
  5. isakk1

    isakk1 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 feb 2011
    Inlägg:
    79
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Gizchina.com är ju också en bra sida ifall man söker info om kina telefoner
     
    Carre_80 och bernard gillar detta.
  6. Carre_80

    Carre_80 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jan 2014
    Inlägg:
    709
    Mottagna gillanden:
    284
    Telefon:
    Mate 20x

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Mate 20x
    Telefon 2:
    Mi max 2
    Gizchina.de är väldigt ärliga! De är tyskar men gör även alla reviewer på engelska. Finns såklart på YouTube också?

    ITXtutor är också bra och ärlig. Finns på YouTube och har även startat sitt eget forum: china-devices.com