Avslutad: Chromecast, Sennheiser lurar, Dual-Band wireless

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Sallis, 5 mar 2016.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Sallis

Sallis Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    51

MINA ENHETER

EDIT: SÅLDA.

Hej, vänner och fränder!

Tre produkter som är till salu;

Chromecast (gen 2)
    Använt en gång, köptes på grund av att jag trodde min gen 1 var trasig, visade sig vara routern som krångla. Köptes för en månad sedan, la upp den tidigare här men fick inget svar. Tyvärr så hittar jag inte kvittot, dock fungerar den prima :)
    Skulle vara nöjd med 200 spänn

Dual-Band Wireless-AC1300
    Köptes till min stationära den 25:e december för att jag var rädd att jag inte skulle kunna ha en ethernet anslutning till den i min nya lägenhet. Visade sig att jag kunde ha det så behovet sjönk drastiskt. Öppnad och använd i cirka 1 dag, har ej kommit till skott att lägga ut den tidigare. Kvittokopia från webhallen finns. OBS: den där lilla pluppen som ni ser ska täcka typ-A utgången är på vift, hoppas OK om den inte följer med :)
    400 spänn hade inte suttit fel för denna, men kom med bud om det inte passar!

Sennheiser IE 80
    Denna är lite mer svår att lägga ut. Grejen är att det är ju ett par in-ear hörlurar, av hygien skäl kanske inte lika aktuellt, men jag kastar självfallet öronplupparna jag använt och tvättar banden noga. Köpte dessa i slutet av oktober och i och med priset försökte jag som en tok att vänja mig vid dem under par veckors tid. Jag kom dock desvärre aldrig överens med hörlurarna utan de åkte ner i en låda och glömdes bort i förmån för mina gamla lurar. Jag fick de aldrig att sitta bra bakom öronen på grund av mina glasögon. Synen prioriterades framför det bärbara ljudet, jag chansar och lägger ut dessa ifall någon är intresserad. De kostade ändå ganska mycket (2500 nya) och ljudet är inte alltför tokigt för in-ear lurar, känns synd att de ligger och skräpar. Kvittokopia från webhallen finns.
    1000 spänn hade inte skadat.

Jag bor i centrala Stockholm och vill gärna sälja varorna face to face.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

Last edited: 6 mar 2016
  2. wressus

wressus Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    77

MINA ENHETER

Pax för chromecast.

3. wdrsn

wdrsn Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    61
    Telefon:
    iPhone 12 pro

MINA ENHETER

Telefon:
    iPhone 12 pro
    Bjuder 300kr inkl frakt för AC1300. Behöver inte kartongen, så kan skicka i ett kuvert :)

4. Droid_269

Droid_269 Guest

Köper gärna CC, bor i stockholm.

5. Sallis

Sallis Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    51

MINA ENHETER

Bor du i Stockholm? Annars prioriterar jag nog gärna Menno, vill helst slippa att gå via posten. Jag ber om ursäkt, men hoppas att du förstår. :)

PM!

Nummer två på listan ifall wressus ej kan träffas personligen.

6. wressus

wressus Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    77

MINA ENHETER

Nej, jag bor i Malmö. Sälj du till honom, har ingen brådska med att fixa en chromecast.

7. gneken

gneken Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 724
    Operatör:
    Vimla, Tre

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla, Tre
    Bjuder 700kr för lurarna. Har själv glasögon så vet inte hur de kommer passa mig heller. Kan mötas upp i Stockholm.

8. blackpearl

blackpearl Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    51

MINA ENHETER

900 kr inkl frakt för IE 80 om tillbehören finns, du behöver inte slänga något, kan rengöra grejerna själv :)

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.