Säljes: Chuwi Herobook Pro

Discussion in 'Arkiverade annonser' started by tomishu, Mar 10, 2024.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tomishu

tomishu Adult Droid Medlem

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel Fold

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel Fold
    Köpte en dator på Wish för en billig peng i höstas, mest för skojs skull. Installerade och testade, och den fungerade enligt förväntningarna för den pengen. Kunde surfa, se på Netflix, skriva drive-dokument och andra enklare uppgifter.
    Batteritiden är väl 2-3 timmar, lite oklart då jag använt den så lite. Blivit liggande mest. Den är med andra ord i nyskick.
    Här är länken till datorn.

Engelskt tangentbord, tänkte köpa klistermärken men det följde med en spillsäker matta man sätter över befintliga tangentbordet. Där sitter svenska alfabetet bara att två bokstäver sitter fel och bytt plats med varandra. :)

Kommer med kartong och strömadapter, ingen väska följde med som det står i länken.

Ligger ute lite väl dyrt nu enligt min mening, men de 12-1300kr jag betalade tycker jag det är värt. Jag tänker 1000kr + ev frakt. Annars finns den att hämta upp i Linköping.
    Se mina omdömen för trygg affär. :)

2. Dune1

Dune1 Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag vill bara fylla på lite. Även jag köpte en i höstas för samma pengar. Jag klistrade på lappar på tangentbordet för Svensk layout. Gav bort till min far i julklapp och han är mycket nöjd med denna som "surfdator". Så köp om ni vill ha en billig, smidig liten surfdator :)

3. tomishu

tomishu Adult Droid Medlem

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel Fold

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel Fold
    Tack. :) Bra att få lite andra omdömen på den också.

Thread Status:
Not open for further replies.