Clockworkmod- återställningsproblem

Diskussion i 'Övriga tablets' startad av Fabulösa Jim, 4 aug 2013.

1. Fabulösa Jim

Fabulösa Jim Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej.

Jag har precis börjat experimentera lite med ROMar på min gamla Huawei MediaPad. Utbudet ROMar för den surfplattan är inte speciellt stort (så vitt jag kan se begränsat till tre stycken faktiskt), och ingen jag prövat har riktigt fungerat (CM och AOKP vägrar kunna aktivera WiFi, och Paranoid Android är fast i evig bootanimation).

Så jag bestämde mig för att gå tillbaka till stock ROM, men ClockWorkMod recovery tycks inte riktigt kunna ladda min backup.

Jag raderade cache och fabriksåterställde och allt sånt och prövade sedan att "restora från backup" och valde backupfilen jag gjorde innan jag började installera ROMar. Den börjar då återställa från backupen, men stannar efter ett tag och skriver "error while restoring /system!", och återställningen avbryts.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra då jag som sagt är ny till sånt här, och har ganska svårt att hitta någon lösning på google (hittar en del forumtrådar där andra har haft problemet, men hittar ingen direkt lösning).

Så om ni känner till problemet och/eller lösningen får ni gärna delge mig!

Last edited: 4 aug 2013