Finns det någon vänlig själ här inne som sitter på en utförlig guide på svenska eller kan skriva en till hur man installerar CM6 på en 32A med baseband 6.35? Har kollat den här siten, men förstår mig inte på det riktigt. http://wiki.cyanogenmod.com/index.php?title=Full_Update_Guide_-_HTC_Magic_%2832A%29#6.35.x_Radios
Har du root access på din magic redan och vill bara veta hur man lägger in en ny rom, eller vill du även ha hjälp att roota din telefon först? Kan hjälpa dig i eftermiddag då jag har tid. //Edit: jo en grej till, om du kan ta reda på dina "stats" vore det grymt. starta upp telefonen genom att hålla in BACK+POWER och posta vad det står där.
nu vet jag varför jag kommer ihåg ditt användarnamn Magic, du har ju rootat din lur med min finfina guide här på forumet! jag hörde aldrig om det gick bra för dig att uppdatera din recovery i den tråden? Har du lyckats med allt där så vet jag hur din telefon "ser ut". Isånnafall så föreslår jag att du kör CM6.1 med 6.35.xx radio precis som jag gör. Det känns onödigt att nedgradera radion igen, dom uppdateras ju för en anledning liksom Om du vill köra med senaste radion 6.35.xx så skrik till så ska jag skriva en snabb instruktion på svenska åt dig! //Edit: kom på att jag kan skriva en cm6.1 med nedgraderad radioguide åt dig också såklart men jag förespråkar såklart den senaste radioversionen!