CM7.1 konto problem :(

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av Phoxie, 18 okt 2011.

1. Phoxie

Phoxie Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej jag testade att skaffa det nya CM7.1 nu för någon dag sedan, jag gillade det hela vägen tills jag tänkte ladda hem några appar, då är man ju tvungen att logga in på sitt google konto, men när jag skrivit in mina uppgifter och lösenord kom jag till en annansida där det stod ungefär: användarnman, lösenord, server och sen något till, allt var dock redan inskrivet som det skulle vara, Användarnamn: användarnamn Lösen:********** och server: gmail...

Dock funkade inte detta kom bara upp att det var fel, någon som vet vad problemet kan vara? :(

2. xtreemjohan

xtreemjohan Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Oftast brukar man lägga till det direkt när man startar telefonen första gången, men du kan ju prova lägga till Google-kontot manuellt i inställningar. Gå till inställningar > Konton & Synkronisering. Klicka på "Lägg till Konto", Sen på "Google".

3. Phoxie

Phoxie Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det jag har gjort, där det inte funkar tyvärr :/ nej det kom inte upp någon inställningsgrej när jag startade mobilen efter jag flashat in Cm7.1 :O

4. xtreemjohan

xtreemjohan Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Ser du telefonen om du loggar in på market på datorn? i så fall kan du ju pusha apparna därifrån