CM7 fc spel och apps när man laddar ner

Diskussion i 'Allmänt' startad av MOstling333, 19 apr 2011.

1. MOstling333

MOstling333 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjenare. Använder CM7 på min Desire, och ibland när jag ska ladda ner apps och spel från Market så går det inte. Får ingen notifikation, det står bara gick ej att ladda ner. De som för närvarande inte funkar är Angry Birds Seasons, Google Earth och Maps, Tower Raiders och Push Roll. Det är inte pga minnet då jag ligger på ca 30-40 mb. Nån som vet vad detta kan bero på?

2. MOstling333

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

BUMP

Nån som har en idé? Kanske det inte funkar att ladda ner den för att jag kör 2.3? Såg nu att Skype ej fungerar att ladda ner.

3. Tisu

Tisu Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Ställ frågan under Desire-forum. Men... trots att CM7 är stable så är den väl inte riktigt stable eller? Blir så för mig också ibland när man laddar ner, men då är det bara att göra om. Prova lägga de appar som inte fungara på telefonens minne heller än SDkortet.

4. MOstling333

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ska ta och göra det. Sett nu att jag får ett felmeddelande som säger att "Paketfilen signerades inte korrekt" vissa appar fungerar inte heller att ladda ner med applanet. Felen händer när jag ska installera applikationerna, har inget fel med att köra dem på telefonen, eller att ladda ner dem.

Tapatalk'd with my HTC Desire