CM7 vs Kies 2.3.3

Discussion in 'Galaxy S - ROM-filer och utveckling' started by tommyW, Apr 17, 2011.

1. tommyW

tommyW Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Sitter med CM7 nu och är nöjd med den, men undrar om Kies 2.3.3 är så pass bra att man kan gå in på den igen å fortfarande känna sig nöjd med telefonen! Såklart kommer ju allt kännas som sirap då man haft cm7 i nån månad! Ja va säger ni som fått in den på eran phone!

Mvh Tommy

2. aafaan

aafaan Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

jag är supernöjd. har dock lagt in ext4 för att speeda upp det. tycker att du ska uppdatera

3. Albin-132

Albin-132 Teen Droid Medlem

Telefon:
    LG G6

MINA ENHETER

Telefon:
    LG G6
    ROM:
    HavocOS
    Jag har prövat 2.3.3 men tycker att du ska stanna på CM7, mycket bättre flow

Last edited: Apr 17, 2011
  4. RobertRoos

RobertRoos Adult Droid Medlem

Telefon:
    Samsung Galaxy S10+

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy S10+
    Jag stannade på Original 2.3.3 i några timmar bara innan jag blev less, flyt och känsla är inte jämförbart ens med Darky's v9.5. Just nu sitter jag på MIUI som baseras på CM7(?) och tycker det är bättre rakt igenom. Är du van vid CM7 kommer nog 2.3.3 kännas som skit, precis som det gjorde för mig. (Som inte ens hade testat CM7 innan).

tommyW likes this.
  5. tommyW

tommyW Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Tack! Var nära att prova, men då stannar jag kvar! Och nu snart måste väll Samsung släppa källkoderna så CM7 blir mer awesome :) Får hoppas på en stable snart!

Mvh Tommy

6. RobertRoos

RobertRoos Adult Droid Medlem

Telefon:
    Samsung Galaxy S10+

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy S10+
    Ja jag har tittat lite på CM7 jag med, ser ju ut att vara en riktigt bra ROM, men jag stannar och väntar ett tag nu på MIUI tills som du säger källkoden släpps så CM7 blir komplett först! :D