Nu på morgonen är klockorna tillgängliga i lager (ny färg på pro) som man får med på köpet vid köp av antingen S23/+ eller Ultra efter att ha varit tillfälligt slut. Man får även med trådlös snabbladdnings platta.
Samsung Entertainment Festival | Exklusiva Deals | Samsung Sverige
Utöver detta får man även 1500kr extra för sin inbytesmobil, 1500kr rabatt om man väljer obundet abonnemang (som man ej har haft innan) samt även gratis försäkring i 6 månader på både mobil & klocka, detta är valfritt.
Utöver detta så finns det ytterligare ett erbjudande gällande S23+ & Ultra & det är att om man väljer 3 så får man även med Buds2 med gratis som man registrerar i samsung memmbers appen, läs villkoren. Kan inte garantera att det kommer funka men tycker att det borde göra det, ska testa senare när jag fått min Ultra, läs & tolka villkoren själva ang buds2
Skriver man in rabattkoden BUYNOW får man ytterligare 10%, har testat på både S23+ & Ultra & det funkar (inte testat s23).
Tips; Om man har Samsung Members appen sedan innan så kom det tidigare i år en rabattkod på skal/fodral på 20%. Gör man ett separat köp på detta så får man ju 20% på skalet.
EDIT; Sammanfattning mitt eget köp nu på morgonen.. Jag beställde en grön S23Ultra 256gb, inbyte S21 FE 256gb, med obundet 3 abonnemang. Total summa med BUYNOW koden blev 8270kr men då det är med inbyte har 10590kr reserverats tills inbytet är klart (köp via Klarna). Sen fick jag ju även med en Watch5 Pro LTE Gray Titanium & Super GFast Wireless Charger. Utöver detta ska jag senare försöka registrera mobilen i members appen (senast 11 juni) för att få gratis buds2, bonus om detta kommer att funka

Det stod leverans sker från 1a juni trots att mobilen fanns i lager men jag gissar ändå på att mobilen kommer komma inom en vecka, återkommer med mer info som kanske kan vara av intresse för någon annan
Visa bifogad bild 157614
Click to expand...