Copilot funkar bra

Diskussion i 'Xperia X10 (2010)' startad av invandrare, 14 sept 2010.

1. invandrare

invandrare Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

hej jag tankade från piratebay copilot och eu kartor och de funkar bra i x10i :cool: är jätte nöjd med den här gps:en .som har även talande kvinna som visar vägen vid bilkörningen :cool: har inte testat än mot fartkameror ska göra de när jag har lite tid att köra bil.

2. janne.k

janne.k Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Copilot

Köpte Copilot till en windows telefon, men när jag köpte en x10 mini så ville jag ha in programmet till den i stället.
    Ringde supporten och fick meddelandet att det inte funkar på x10 mini.
    Efter lite trixande med delar från div torrent filer så fick jag in den ändå och activerade med med min licens och det funkar kanon.
    skickade ett mail till Copilot och fick reda på att de inte ens testat själva ???
    Men de tackade så mycket för informationen och skulle kolla upp det själva med.

3. Westholma4t

Westholma4t Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    177
    Operatör:
    VIMLA
    Telefon:
    Pixel 7 pro

MINA ENHETER

Operatör:
    VIMLA
    Telefon:
    Pixel 7 pro
    Telefon 2:
    Nexus 5
    Platta:
    Samsung tab s6
    Övrigt:
    acer Chromebook cp315-1h, mk802 HDMI.
    hade det en stund med hade as jobbigt med att skriva in adresser. det blev dubbel slag och trippel slag hela tiden på varje bokstav. blev galen till slut. använder nu navigon. men helt klart bäst är wisepilot med stora tydliga varningar vid fartkameror och andra nyttiga saker.

4. invandrare

invandrare Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

jaa den är lite konstigt där eftersom man skriver adressen och man ser inte va man har skrivit förrän man har skrivit klart. men jag tar god tid på mig och skriver långsammt och de funkar bra, den varnar också för fartkameror och överträdelse av hastighet testade den igår den tjuter när man kör för fort och den visar hur fort ska man egentligen köra. jag tycker 3d visar rätt tydligt hur man ska köra jag är super nöjd med den COPILOT . ;) Den har också ringfunktion så man kan ringa till ett cafe&resturang och kolla om dem har öppet, den har en funktion att hitta också till telefonboken adresser där du kan använda copilot till deras hem adress.

Last edited: 16 sept 2010