Säljes: Corsair CX600 - NYTT i kartong

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av fugl12, 7 juni 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. fugl12

fugl12 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    25

MINA ENHETER

Returnerade mitt förra nätaggregat till Komplett pga. coilwhine och har nu idag fått hämta ut ett sprillans nytt från deras pick-up point i Stockholm. Har redan ersatt det med ett nytt nätagg och kan av uppenbara anledningar inte returnera det nya till komplett för att få pengarna tillbaka.

Det nya nätagget är som sagt helt nytt i kartong och jag har inte ens tagit bort skyddsplasten runt.
    Digitala kvitton och sådant finns.

Tänkte mig runt 350kr + frakt.
    Vid frågor lämna en kommentar.

Kan hämtas hemma hos mig eller skickas, köparen betalar då frakt.
    Finns i Stockholm, Västerort.

För mer information se Komplett: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=635819

2. fugl12

Mottagna gillanden:
    25

MINA ENHETER

Hade en deal på g med användaren metro som inte blev av. Jag sade nej till en annan köpare då metro påstod sig kunna hämta det "efter jobbet" och jag trodde att det skulle bli ännu smidigare. Så blev dock inte fallet. Jag smsade honom med min adress och andra uppgifter klockan 11 på förmiddagen och fick inget svar förrän jag hörde av mig till honom igen runt 16.30.

Tydligen bodde jag för långt bort och han skulle ta sig en funderare innan han bestämde sig hur det skulle bli, detta var tydligen inte viktigt att berätta för mig.
    Hörde av mig en sista gång runt sextiden igår men har fortfarande inte hört av honom.
    Summan av det hela: Jag har sumpat en seriös köpare och en hel dag (och kväll!) på att vänta på att Metro skulle höra av sig.

Så om ni i framtiden gör affärer med honom, ge ut er adress till honom först. Så han får avgöra om han kan förmå sig själv att höra av sig och dyka upp.

Sent from my LG-E975 using Tapatalk 2

3. fugl12

Mottagna gillanden:
    25

MINA ENHETER

Sista bumpen, det finns fortfarande kvar.

Sent from my LG-E975 using Tapatalk 2

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.