Cube ACR - problem, fungerar bara ibland

Diskussion i 'Applikationer' startad av trjberg, 12 jan 2025.

1. trjberg

trjberg Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    38

MINA ENHETER

Har appen Cube ACR för samtalsinspelning. (Inkl Cube ACR Helper.)
    Efter ändringar på senare tid i Android etc har den slutat fungera.

Dvs jag trodde den slutat fungera helt. Men jag har på siståne märkt att den fungerar ibland! Om jag går igenom mina "inspelade" samtal i Cube bakåt i tiden så är de flesta helt tysta, dvs inget ljud finns på inspelningen. Men i vissa finns ljudet inspelat! I de fallen är ibland både min röst och motpartens med och ibland bara min röst.

Eftersom det ibland fungerar fullt ut vill jag veta vad det är som gör att det fungerar. Och då med det som bas se till att det alltid fungerar. Men jag har misslyckats att förstå eller hitta anledningen. Har googlat intensivt men inte hittat något användbart.
    Vad jag vet har jag inte varit inne i inställningarna och gjort ändringar som haft någon som helst relevans i sammanhanget.
    Har varit inne ibland och försökt hitta relevanta inställningar och "slagit på" alla behörigheter för Cube jag kunnat hitta, men det var länge sedan jag hittat något nytt att tillåta.

Min telefon är Samsung S23+ med Android 14.

Har någon en idé till vad som kan vara orsaken till att det *ibland* fungerar?
    Eller länk till en bra källa eller forum?