Cube U9GT2 - Window N90 - Teclast A10?

Diskussion i 'Övriga tablets' startad av dt33, 28 dec 2011.

1. dt33

dt33 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    602

MINA ENHETER

Ska köpa en tablet till min systerdotter som är hmmm...glömt bort åldern. :innocent: 13-15 år. :D
    Köper en platta till henne, för hennes pappa köper sällan nåt dyrt till henne, utan hennes bror får alla dyra leksaker och då dom är ej "tekniska" kunnig. Vill jag helst slippa problem med plattan, utan en som fungerar direkt ur box och slipper åka dit för "greja" åt henne.

Alla 3 har nästan identiskt spec, men lika okända märken för min del och aldrig haft tab förrut. Det som intresserade mig mest är IPS skärm på alla 3 och batteritiden skall vara bra. Spelar ingen större roll om ICS finns elller inte och viktigast är kvaliten på den. Surfa, film. musik, rita, spel (helst stöd för "alla" spel på market) och Skype måste fungera. Då hon använder skype mycket med hennes kompisar.

Kan tänka mig Novo 7 Advanced också, då hört den har fått mycket bra kritik och endast nackdel är den är 7" och inte har IPS skärm.

Teclast A10 IPS
    Teclast A10 1GB RAM 8GB IPS 1024*768 1.0GHz Android 2.3'

Window N90
    Window N90 1GB RAM 16GB IPS HDMI 1024*768 1.2GHz Android 2.3 Dual Camera

Cube U9GT2
    Cube U9GT2 1GB RAM 16GB IPS Screen 1024*768 1.2GHz Android 2.3 Dual Camera

Vilken skall man slå till? Var kan man beställa billigast eller är Buy Chinese Mobile Phones, Android Tablet & Apple Ipad, Car DVD Player trovärt och har dom bra support vid fel?

Tack!