1. Mobilabonnemang: Välj kampanj som passar dig bäst! 4 månader till halva priset eller 2 månader till halva priset och 50 GB (giltigt i 12 månader). Ingen bindningstid & fria samtal ingår i alla abonnemang.
    Stäng notis
  2. Stäng notis
  3. Unpacked-nyheter: Fold 4 | Flip 4 | Watch 5 | Buds Pro 2
    Stäng notis
  4. Registrera ett konto och bli del av Sveriges förmodligen trevligaste och mest hjälpsamma community.
    Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis
  8. Stäng notis
  9. Stäng notis

Fråga: Custom Watchfaces till BlitzWolf AT2C

Diskussion i 'Frågor, support och diskussion' startad av Send It, 20 aug 2022.

1. Send It

Send It Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    (Lite osäker på vart jag skulle lägga tråden men jag testar här.)

Hej Androidproffs.

För något halvår sedan köpte jag mig en halvsmart klocka en BlitzWolf AT2C , den gör vad jag vill och jag vill att den ska skicka notifikationer vid samtal,sms,mail osv utöver det finns det lite annat lullull och det går att snacka igenom klockan om man har händerna fulla och inget Headset med sig.

Den har 3 st förinstallerade layouter och allihop ser rätt tråkiga ut, när man connectar klockan till Appen Dafit
    så finns det ett helt gäng att välja på säkert 40 stycken kanske fler, problemet är att det ser ut som ett barn har
    gjort dom i Microsoft Paint.

Kollar man i en app som tex Faces så finns det massor snygga och proffsiga men den appen är inte kompatibel
    med min BW-AT2C, så till min fråga.

Kan jag på något sett antingen byta ut någon av originalen eller på annat sett mecka med biblioteket i Dafit
    och få in en annan bakgrund/layout som jag finner snygg och har dom funktionerna som jag vill ha.

Klockan laddas med en usbkabel men den anslutningen är bara plus och minus ingen data, så kommunikationen med klockan måste ske trådlöst.

Jag har sökt lite på internetz men inte hittat något som gjort mig klokare, finns det något proffs
    här som vet hur man kan bära sig åt?

Tack på förhand.

PS: För den som vill ha en billig enkel halvsmart klocka som gör det som utlovas och gör det bra med en lång stabil batteritid så finns den här.
    Ur&Penn för 1500 bagis Nasa Smart Watch BNA30119-001 - svart
    Och här Banggood för 530:- [bluetooth Call] BlitzWolf® BW-AT2C 400mAh Battery 24h Heart Rate Monitor Blood Pressure Oxygen Measure Wristband Music Playback Custom Watch Faces Sport Style Smart Watch

2. Send It

Send It Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    När jag sitter och väntar på svar så kan jag för den som är nyfiken på klockan berätta att jag precis testade att spela upp ljud från klockan, spelar atm upp en podcast medans jag knackar på datamaskinens tangenter, har volymen på 60% och det hörs förvånansvärt bra. (Tyst rum)
    Pausa spola nästa och föregående samt volym direkt från klockan.

Blodtryck Puls osv vet jag inte hur exakta dom är men pulsen verkar stämma rätt så bra när man jämför och räknar själv, man kan ställa in intervall för automatisk pulskontroll .... tex att den tar pulsen var femte minut eller var femtonde trettionde .... datan lagras i Dafit kan även synkas till GoggleFit

"Shutter" Fjärrkontroll för kameran fungerar fint.

Flappy Birds spelet är ett okej tidsfördriv tills du blir för förbannad.

Hyffsad upplösning, bra ljusstyrka man ser tydligt displayen i solljus på högsta brightness.

Jag har testat att ringa några gr när jag varit inomhus (när ingen ser ) haha, då fungerar det bra hörs bra i bägge ändar, men skulle aldrig få för mig att gå omkring och snacka i en klocka som någon gammal avdankad JamesBondKopia, men jag måste prova när jag kör bil kan ju vara smidigt om man vill slippa böter.
    Man har favoriter i klockan jag har nu lagt in 6 stycken tror 10 är max, sen har man senaste samtalen inkommande och utgående i samma lista, samt knappsats.

Väldigt mycket klocka för pengarna om man köper från valfri Kinasida

OBS: Klockan är endast klassad med IP54
    En produkt med IP54-klassning är tillräckligt skyddad mot damm för att förhindra att produkten fungerar normalt men den är inte dammtät.Produkten är helt skyddad mot fasta föremål och vattenstänk från alla vinklar.

Alltså inte vattentät, det är ett ett litet minus inte för att jag behöver en klocka när jag simmar/badar mer för att den är lätt at glömma när man dyker i.

Sunbringer gillar detta.