Cyanogen 7.0.3 och UOT Kitchen

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av Lefty_, 28 maj 2011.

1. Lefty_

Lefty_ Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Hej alla glada swedroidare!

Nu har jag rootat min Desire och lagt in senaste CM-builden (dock inte nightly).
    Störde mig direkt på dom ilsket gröna ikonerna för batteri och mottagning och kikade runt lite på forumet här och hittade till UOT Kitchen.
    Jag har klickat i dom grejjerna jag vill ha (gråa mätare och lite annat lull-lull) samt fört över den fina zip-filen till telefonen. Nu återstår det bara att flasha in den med te.x. clockworkmod eller rommanager som jag förstår det, men innan jag klickar ok så frågar den om jag ska rensa cache och dalvik-cache. Enligt instruktionerna ska jag göra det, men då inställer sig ju frågan;

När jag installerar min fina zipfil på ~5mb, kommer den skriva över alla mina inställningar jag redan gjort?

Eller kommer det bara bli en "uppdatering" för bl.a. statusbaren? Har kikat runt lite på forumet, men har inte hittat något relevant svar. Kanske bara jag som är dum? ;)

2. Lefty_

Lefty_ Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Sådär, nu testade jag att installera det!

Allt gick som smort, även om mina inställningar försvann. Bara att sätta sig och konfigurera MinimalisticText igen då! :S

Tyvärr valde jag ett galet fult teckensnitt, så det blir nog till att byta igen tror jag. Tack iaf! :)