NVM!
De tjötas om att man ska flasha in någon boot.img via flashtoolet. Var hittar jag den? Nu är jag rootad och har flashat in den senaste uppdateringen via flashtool (för via vanliga alternativet fungerade det inte-.-)
Så.. jag har läst följande guide men blir inte riktigt klok på hur jag ska få adb att hitta min enhet. Den vill bara inte-.-
Så om man nu bara behöver flasha in fil X via flashtool och sedan har man tillgång till recovery och därmed möjlighet att flasha in en customrom.. så snälla. Point me in the right direction för det här börjar bli löjligt irriterande.
Tack
edit:
När jag ska starta flashtool.exe via terminalen så säger den "Det gick inte starta programmet eftersom AdbWinApi.dll saknas på datorn. Du kan försöka blablabla.. Alltså det är en sju helvetes massa om man ska ominstallera hela jävla sdk'n!
Klargörande.
Jag flashade nya uppdateringen med X10Flashtool som fanns på xda.
Nu tänkte jag försöka låsa upp bootloadern via android-sdk så jag kan installera cm7 helvetet..
Kom igen nu. Flera av er har ju redan fixat det här. Ge mig lite hjälp snälla
Jaha. Så jag kan inte använda X10flashtool för att flasha doomkarnel utan jag måste få igång min sdk och göra det via cmd?
fakk.. min bootloader kan inte bli upplåst-.-
Jag skickar tillbaka telefonen
Last edited: 27 oktober 2011